עיצוב בתים כפריים – הבחירה המושלמת

כאשר זה נוגע לעיצוב הבית שלנו, כמובן שנרצה לעצב אותו בדרך הכי ייחודית, יפה ואותנטית שיש. נרצה בית מהמם שירשים את כל האורחים, אך נרצה לא פחות גם שהבית ירגיש חמים ונעים, והכי חשוב – ייצג אותנו ואת כל מה שאנחנו אוהבים.

לא מעט אנשים שרוצים לעצב את הבית שלהם בצורה כזו בוחרים בסגנון עיצוב בתים כפריים, שהפך להיות פופולרי מאוד במהלך השנים האחרונות. אז איך בדיוק עיצוב בתים כפריים עובד, מהם היתרונות של הסגנון הזה ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? על כך ועוד צוות המומחים שלנו יסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

אייפק - תמונה ראשית -עיצוב בתים כפריים

עיצוב כפרי – איך זה עובד?

רגע לפני שנדריך אתכם על עיצוב בתים כפריים, כמובן עלינו להבין בדיוק מהו עיצוב כפרי, ואיך הוא עובד. למעשה, מדובר בסגנון עיצוב מאוד אהוב היום, והתכונות העיקריות שלו הן שהוא מעניק תחושה של נוחות, חיבור לטבע וחמימות במרחב הביתי. מקורותיו של סגנון העיצוב הזה מגיעים מבתים ישנים בכפרים ומושבים, שנבנו בעיקר מחומרים טבעיים מקומיים באמצעות טכניקות מסורתיות. 

הנה כמה מאפיינים עיקריים של עיצוב בתים כפריים:

אינפוגרפיקה מאפיינים עיקריים של עיצוב בתים כפריים ipac

  • שימוש בחומרים טבעיים – עיצוב כפרי כולל שימוש נרחב בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן ומתכות שונות.
  • שילוב צבעים חמימים – אחד המוטיבים העיקריים כאשר מדובר בעיצוב בתים כפריים הוא כמובן לשלב ככל הניתן צבעים בגוון חמים וביתי. לפיכך, נראה הרבה מאוד פעמים שנוהגים להשתמש במסגרת שיטת העיצוב הזו בגווני שמנת, ירוק, חום, בז’ וכדומה – גוונים אשר יוצרים אווירה נעימה, חמימה ומזמינה.
  • אביזרים דקורטיביים – הרבה מעצבים נוהגים להשלים את העיצוב שלהם עם אביזרים דקורטיביים שאמורים להשתלב עם הנימה העיצובית של הבית, אביזרים כמו פריטי נוי, כלי חרס, תמונות נוף וכדומה.

 

עשוי לעניין אתכם | עיצוב בית בסגנון כפרי מודרני >>

למי סגנון העיצוב הזה יכול להתאים?

בגדול, ניתן להגיד כי עיצוב בתים כפריים יכול להתאים לכל אחד שרוצה לקבל מאה אחוז תחושה של בית כאשר הוא מעצב את הבית שלו מחדש. נמליץ לעצב כך את הבית בעיקר לאנשים חמימים, שאוהבים מאוד לארח וידועים בזכות המשפחתיות שלהם – אחרי הכל אלו המוטיבים העיקריים של העיצוב הזה. כך לדוגמא, מדובר בבחירה נהדרת עבור משפחות עם ילדים אשר מארחות הרבה את ארוחות החג והקידוש של ליל שישי. 

עיצוב בתים כפריים – כל היתרונות

הנה כמה יתרונות מרכזיים של עיצוב בתים בסגנון כפרי:

יתרונות מרכזיים של עיצוב בתים בסגנון כפרי אייפק שירותי הנדסה ואדריכלות

  • אווירה מדהימה – כאמור, הרעיון המרכזי של עיצוב בתים כפריים הוא ליצור אווירה נהדרת במרחב הביתי, ואילו בתים שמעוצבים היטב בהשראת הסגנון הזה בוודאי משיגים את המטרה הזו. בתים מעוצבים בסגנון כפרי ידועים בזכות אווירה נעימה וחמימה, וממש ניתן להרגיש בעת השהות בהם תחושה של משפחתיות, ביתיות ורוגע. 
  • עמידות – בנוסף לנראות האסתטית יוצאת הדופן שלהם, כל הפריטים שמשתמשים בהם עבור עיצוב בתים בסגנון כפרי ידועים בזכות עמידות מעולה, ולעיתים אף נוכל לרכוש רהיטים ופריטים מסוימים על מנת להשלים את העיצוב שלנו ונוכל ליהנות מהם גם לאורך שנים רבות.
  • גמישות – בגלל האלמנטים הרגועים שלו, הסגנון הכפרי נחשב לסגנון שמאוד נוח לשלב עם סגנונות עיצוב אחרים. כך למעשה תוכלו לשלב בין שני סגנונות במידה ואתם לא רוצים בית שכולו מעוצב בסגנון כפרי – למעשה אתם נהנים כאן מגמישות יוצאת דופן. יש לא מעט אנשים שבוחרים לעצב את הבית שלהם בסגנון כפרי, אך עבור חדרי הילדים לדוגמא משלבים אלמנטים מודרניים, ובכך בעצם מגיעים למראה ייחודי והכי חשוב – מותאם אישית לאופי הבית שלנו. 

כך תשלבו אלמנטים של עיצוב כפרי בכל אחד מחללי הבית

הנה כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לשלב אלמנטים של עיצוב כפרי בכל חלל בבית:

אלמנט עיצוב תיאור והמלצות
ריהוט הריהוט משחק תפקיד לא קטן כאשר זה נוגע לעיצוב בתים כפריים, ולכן עליכם לדעת איך לבחור בהתאם ריהוט שישיג את המטרה הרצויה. נמליץ לכם לבחור ריהוט עץ, או לפחות משולב עץ מלא, וחשוב לא פחות שיהיה ריהוט מינימליסטי, פשוט ופרקטי.
צבעים, גוונים וכל מה שביניהם על מנת להתאים את הקירות לסגנון העיצוב הנפלא הזה, אנו ממליצים לכם מאוד לצבוע אותם בגוונים אשר ישתלבו היטב. בדרך כלל מדובר בגוונים בהירים וחמימים כמו צהוב, ירוק בהיר או אפילו כחול.

בנוסף עשוי לעניין אתכם | שילוב של אדריכלות חוץ בבית פרטי >> 

בחירת חברת אדריכלות ועיצוב פנים לבית כפרי מושלם

כדי להשיג את התוצאה הרצויה, וליהנות מעיצוב פנים איכותי עבור בית מושלם בסגנון כפרי – כמובן שנצטרך לעבוד עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום. אנשי המקצוע הנכונים יוכלו לעזור לנו להביא את החזון שלנו לפועל, וכמובן גם ידעו בדיוק כיצד להתאים את עיצוב הבית החדש והמקסים שלנו לכל מה שאנחנו אוהבים. בית שעוצב בצורה נכונה הוא בית שמביא לידי ביטוי את התכונות של כל אלו הגרים בו, והוא תמיד ייראה ייחודי, חמים וכמובן הכי חשוב – מזמין ומאוד משפחתי.

למה לבחור ב-IPAC לעיצוב דירות יוקרה - אינפוגרפיקה אייפק

מה למדנו בכתבה:

אייפק - שירותי אדריכלות והנדסה

אייפק - שירותי אדריכלות והנדסה

חברת Ipac שירותי אדריכלות והנדסה הוקמה על מנת לתת שירות להוצאת היתרי בניה. החברה הוקמה לתת מענה מקצועי מהיר ויעיל לתושבים למימוש והוצאת זכויות הבניה בנכס שבבעלותם.

אנו בחברת Ipac שירותי אדריכלות והנדסה מבינים ויודעים את צורכי הלקוח ומיישמים את הצרכים תוך כדי תכנון מיטבי של הבניה המבוקשת. חשוב לנו לתת מענה אמין בהליך הוצאת ההיתר, לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו, ככל שתלוי בנו, ולתת שירות יוצא דופן ללקוחות.

לינקים שימושיים:

אודות | הצוות שלנו | גוגל | פייסבוק

פגישת יעוץ ואבחון הכוללת בדיקה ראשונית הינה ללא עלות